ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ -ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ

disi
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ -ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ

Συναδέλφισσες συνάδελφοι

Σε μια περίοδο ραγδαίων πολιτικών αλλαγών, όπου οι προσδοκίες, τα όνειρα, οι φοβίες, και ο προβληματισμός συνοδεύει την κάθε σκέψη, δράση και πρακτική, η παιδεία προβάλλει για πολλούς ως η αιχμή, πρώτιστη προτεραιότητα, επένδυση και μοχλός ανάπτυξης της κρίσης που βιώνει ολόκληρη η ελληνική κοινωνία..
Μια φράση ,πρώτη προτεραιότητα, που έχει χιλιοακουστεί, ως χάιδεμα αυτιών, ως σύνθημα, ως όνειρο κι ελπίδα που χάνεται….
Το εκπαιδευτικό σύστημα και γενικά η παιδεία τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, ήταν το μέσο για να εφαρμοστούν πολιτικές αλλοπρόσαλλες, προγράμματα και μοντέλα πολλές φορές άσχετα με τις ανάγκες , την ποιότητα και τους στόχους της εκπαίδευσης, χωρίς να εντάσσονται σ΄ ένα γενικότερο σχεδιασμό, ξεκομμένα από μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Πολιτικές που δεν απαντούσαν στις ανάγκες και σε μια ταυτότητα της παιδείας που ποτέ δεν είχε σχεδιαστεί.
Είναι χαρακτηριστικό οι πολλές αλλαγές σε ονόματα, προθέσεις , κατεύθυνση, ρόλους, στρατηγικές, κάθε «μαθητευόμενου μάγου», όχι μόνο όταν άλλαζε η κυβέρνηση, αλλά και όταν άλλαζε υπουργός , υφυπουργός, ακόμη και ο γενικός γραμματέας.
Ζήσαμε άλλωστε στο πρόσφατο παρελθόν τον παραλογισμό του προγράμματος αξιολόγησης με όλες του τις συνέπειες.
Ξεπήδησαν σε όλα τα επίπεδα μηχανισμοί, πρόσωπα-( απίθανοι τύποι ) ΠΟΥ ΦΡΌΝΤΙΣΑΝ να γκρεμιστούν οράματα, και προσδοκίες.
Σ’ αυτό το τοπίο διαχρονικά η παράταξή μας ΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ λειτούργησε, με γνώμονα το συμφέρον της παιδείας, των παιδιών, των εκπαιδευτικών, υπέρ του δημόσιου σχολείου.
Δώσαμε όραμα στον εκπ/κο κόσμο, στην πολιτεία, στους πολίτες. Συμμετείχαμε παντα με ουσιαστικές προτάσεις κι διαμορφώθηκαν νόμοι, διατάξεις, που έφεραν μεγάλες αλλαγές και τομές στην εκπαίδευση και στον εκπαιδευτικό ( ανωτατοποίηση, επιμόρφωση, κατάργηση επιθεωρητών, δημοκρατία στα σχολεία, οικονομική αναβάθμιση…κ.α…) και αυτό εκτιμήθηκε και αναγνωρίστηκε από τον κλάδο και την κοινωνία.
Έγκαιρα διαχωρίσαμε την θέση μας από πολιτικές που πλήττουν και εξαθλιώνουν την ελληνική κοινωνία και πήραμε το δρόμο της δημιουργικής κριτικής για το καλό της παιδείας και της κοινωνίας απαλλαγμένοι από κομματικές αγκυλώσεις και συναισθηματισμούς.
Σήμερα παρά ποτέ απαιτούνται νέες συλλογικότητες απαλλαγμένες από κομματικές αγκυλώσεις και συναισθηματισμούς, αλλά με ουσιαστικές και όχι προσχηματικές ιδεολογικές αναφορές , προσανατολισμένες στις νέες κοινωνικές προσλαμβάνουσες, μακριά από ανούσιους λαϊκισμούς και βερμπαλισμούς.
Η εποχή μας απαιτεί νέες προτεραιότητες ,νέες αρχές, ειλικρίνεια,έντιμη συνεργασία και συμμετοχή όλων των δημιουργικών δυνάμεων και προσώπων που έχουν τη διάθεση να προσφέρουν σ’ αυτήν την κρίσιμη καμπή της πορείας του συνδικαλιστικού κινήματος, και της χώρας χωρίς εξ ορισμού αποκλεισμούς και απαγορεύσεις..
Απαιτούνται αλλαγές στη δομή, στον τρόπο λήψης αποφάσεων, απαιτείται αποκέντρωση και μια βάση ενεργή .
Το μείζον που πρέπει να κερδηθεί στην τρέχουσα δυσμενή συγκυρία, είναι η προστασία των εργαζομένων, το δικαίωμα στην εργασία, η αξιοπρέπεια στη ζωή , η διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής, η εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας στους εργαζομένους που δοκιμάζονται σκληρά σήμερα και αγωνιούν για το εργασιακό τους μέλλον.
Αυτό είναι το χρέος όλων μας, όλων όσων συμμετέχουμε σε συλλογικά όργανα και γι αυτό θα παλέψουμε.
« Δημοκρατική Συνεργασία – Ανεξάρτητες Κινήσεις Εκπαιδευτικών Π.Ε¨»

ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ 84ης ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΔΟΕ

Αμπελίδης Αναστάσιος ( Δάσκαλος, 3ο Πολυγύρου)
Ανεστόπουλος Χρήστος (Δάσκαλος, Δημοτικό Φούρκας)
Εμμανουηλίδου Αθανασία ( Νηπιαγωγός, Ειδικό Προποντίδας)
Ζήσης Απόστολος (Δάσκαλος, Δημοτικό Παλαιοχωρίου)
Μαυρόπουλος Στυλιανός(Δάσκαλος, 1ο Ν. Μουδανιών)
Κασκέτης Γεώργιος (Δάσκαλος, 1ο Ιερισσού)
Κέντρου Ευαγγελία (Δάσκαλα, Δημοτικό Νικήτης)
Κουκουρίκος Παναγιώτης (Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, Δημοτικό Πευκοχωρίου & 2ου Κασσάνδρας)
Παπαβασιλείου Εμμανουήλ (Δάσκαλος, 2ο Ν. Μουδανιών)Παπαπαναγιώτου Στέφανος (Δάσκαλος, Δημοτικό Αγίου Μάμα)
Παπασαριαφιανός Αθανάσιος (Δάσκαλος, Δημοτικό Μ. Παναγίας)
Χαριστός Εμμανουήλ (Δάσκαλος, Δημοτικό Μεταγγιτσίου)

About Sechal Αριστοτέλης