ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΑΚΕ/ΠΕ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΣ ΣΤΙΣ 04/06/2015

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΝΟΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

dakeΕπιστολή – Κάλεσμα
Συναδέλφισσα/συνάδελφε,
Την Πέμπτη 4 Ιουνίου καλούμαστε να στηρίξουμε την παράταξη που έχει θέσεις για τα μεγάλα προβλήματα του κλάδου.
Καλούμαστε να στηρίξουμε την παράταξη που προτείνει, διεκδικεί, δεσμεύεται και αγωνίζεται για ένα σχολείο Παιδαγωγικής Ελευθερίας και Δημοκρατίας.
Καλούμαστε να στηρίξουμε τη ΔΑΚΕ/ΠΕ που με αποφασιστικότητα και καθαρή συνείδηση στέκεται δίπλα σε κάθε συνάδελφο λέγοντας τα πράγματα με το όνομά τους.
Προτείνουμε – Διεκδικούμε – Δεσμευόμαστε – Αγωνιζόμαστε

ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ – ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ
 Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του Α.Ε.Π.
 Οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών με θέσπιση νέου Μισθολογίου
 Πλήρη διασφάλιση των εργασιακών και ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων
 Πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη
 Μόνιμους και μαζικούς διορισμούς για κάλυψη όλων των λειτουργικών και οργανικών αναγκών σε εκπαιδευτικούς.
 Κατάργηση του θεσμού της ωρομισθίας
 Πλήρη και δίκαιη αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών
 Καμιά αύξηση στο ωράριο των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
 Θεσμοθέτηση μορίων για όλες τις αποσπάσεις.
 Θεσμοθέτηση της συνυπηρέτησης των εκπαιδευτικών και ένταξή τους σε ειδική κατηγορία για τις αποσπάσεις.
 Εκσυγχρονισμός και αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου μεταθέσεων και αποσπάσεων
 Αναμοριοδότηση με ενιαίο και δίκαιο τρόπο των δυσμενών συνθηκών των σχολικών Μονάδων
 Ουσιαστική και τακτική πολυεπίπεδη επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών, με ταυτόχρονη αναβάθμιση της μετεκπαίδευσης ως προς το επίπεδο σπουδών και ως προς το χορηγούμενο τίτλο.
 Πλήρη Διασφάλιση των αποθεματικών των Ασφαλιστικών μας Ταμείων.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Δεν πιστεύουμε στην αξιολόγηση που αποτελεί εργαλείο πειθαρχικού ελέγχου και επιβολής κυρώσεων. Γι’ αυτό έχουμε ταχθεί υπέρ μιας αξιολόγησης η οποία δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα και δεν θα έχει καμία σχέση με βαθμολογική και οικονομική εξέλιξη, με τιμωρίες, με ποινές, με απολύσεις, με αργίες, με διαθεσιμότητες.
Ζητάμε την πλήρη κατάργηση του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης.

Εκπαιδευτικοί Ειδικοτήτων
 Δίκαιη λύση στο θέμα των υποχρεωτικών μετατάξεων και επανεξέτασή τους σύμφωνα με τις θέσεις του Κλάδου.
 Επέκταση του θεσμού της διδασκαλίας μαθημάτων από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία (ακόμα και στα ολιγοθέσια) με ταυτόχρονη αύξηση οργανικών θέσεων και αντίστοιχους μόνιμους διορισμούς.
 Θεσμοθέτηση επιμόρφωσης – μετεκπαίδευσης για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.
 Ισότιμη θεσμική αντιμετώπιση για όλες τις ειδικότητες που εργάζονται στο δημόσιο σχολείο.
 Σύσταση θέσεων Σχολικών Συμβούλων Ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
 Αναβάθμιση του Δημόσιου Νηπιαγωγείου και η διασφάλιση του Δημόσιου χαρακτήρα
 Θεσμοθέτηση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής.
 Θεσμοθέτηση ωραρίου νηπιαγωγού στο πλαίσιο ενιαίου διδακτικού ωραρίου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
 Βελτίωση της κτηριακής και υλικοτεχνικής υποδομής των Νηπιαγωγείων.
 Ενίσχυση του θεσμού και βελτίωση της λειτουργίας των ολοήμερων Νηπιαγωγείων.
 Θεσμοθέτηση του αριθμού των 15 μαθητών/τμήμα.
 Πρόσληψη εξειδικευμένου εκπαιδευτικού αλλά και βοηθητικού προσωπικού.

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
 Αναβάθμιση του θεσμικού πλαισίου που διέπει την Ειδική Αγωγή
 Ενίσχυση της χρηματοδότησης και βελτίωση των δομών της Ειδικής Αγωγής
 Άμεση προκήρυξη διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. για τους απόφοιτους των Π.Τ.Ε.Α. και μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των κενών.
 Ενιαίο πλαίσιο πρόσληψης – υπηρεσιακών μεταβολών και ισότιμη μεταχείριση με τους εκπαιδευτικούς των άλλων κλάδων.
 Αύξηση διαθέσιμων κονδυλίων για παράλληλη στήριξη.
ΔΑΚΕ/ΠΕ
Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

About Sechal Αριστοτέλης