ΚΑΝΕΝΑ ‘’ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ’’ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι, μέλη του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος,

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ_ΠΕ60_11_12_2013_ο πρώτος κύκλος κινητοποιήσεων ολοκληρώθηκε με καθολική ακύρωση όλων των ‘’σεμιναρίων’’ αξιολόγησης από τους Σχολικούς Συμβούλους προς τους Δ/ντές και Προϊστάμενους των Σχολικών Μονάδων (Δημοτικής και Προσχολικής Εκπαίδευσης) στα όρια ευθύνης του Συλλόγου. Χθες, Τρίτη 10 Δεκεμβρίου, ακυρώθηκε το σεμινάριο της Δημοτικής Εκπαίδευσης στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Ν.Μουδανιών και σήμερα, Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου, ακυρώθηκε το σεμινάριο της Προσχολικής Αγωγής στην πρωτεύουσα του Νομού με μαζική συμμετοχή και αγωνιστική διάθεση.

Το μήνυμα των μελών του συλλόγου ήταν καθολικό και αποφασιστικό. ΚΑΜΙΑΣΕΜΙΝΑΡΙΟ_ΔΗΜΟΤ.ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ_10_12_2013 ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΥΨΗΛΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΣΗΣ. Αντίθετα, από το Υπουργείο Παιδείας, που στοχεύει στη διάλυση της εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν ρητά την απόφασή τους να αναδείξουν τα προβλήματα των σχολείων, διεκδικώντας επαναφορά και ικανοποίηση των συνταγματικών επιταγών, επαναφορά στη νομιμότητα. Στη λαίλαπα της κυβερνητικής πολιτικής των μνημονίων και του μισθολογίου φτώχειας, της ανεργίας και της εξαθλίωσης των κοινωνικών υποστηρικτικών δομών, οι εκπαιδευτικοί λειτουργοί με τη σθεναρή τους στάση κατά τις κινητοποιήσεις ακύρωσης των ‘’σεμιναρίων’’ αποδεικνύουν στην πράξη τη δυναμική τους παρουσία στους κοινωνικούς στίβους, υπερβαίνοντας ατομικές υποχρεώσεις και προβλήματα.

Είναι κρίσιμο να αποτιμηθεί από τη Δ.Ο.Ε. η μαζική συμμετοχή των συναδέλφων στις προσκλήσεις των πρωτοβάθμιων οργάνων, να καταγραφούν οι προτάσεις και να προσδιοριστεί με νέους όρους η περαιτέρω δράση μας σε ΕΝΩΤΙΚΟ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ πλαίσιο. Το μήνυμα από τη βάση, από τις δυνάμεις της κοινωνίας και των εκπαιδευτικών είναι σαφές και αδιαμφισβήτητο.

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ.

ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ, ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

 

Για το Δ.Σ. του Συλλόγου

About Sechal Αριστοτέλης