Αμπελίδης Αναστάσιος Αιρετός ΠΥΣΠΕ Χαλκιδικής-Ενημερωτικό (1)

Αμπελίδης Αναστάσιος                                 Ιανουάριος 2017

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Χαλκιδικής                           Προς όλους  

e-mail:ampelidis@sch.gr                           Τους συναδέλφους

                                             Εκπαιδευτικούς και το ΔΣ του Συλλόγου

τηλ. 6974107113                                     Χαλκιδικής  «Αριστοτέλης»

 

Ενημερωτικό ( 1)

Συνάδελφοι – ισσες

Με την ευκαιρία του πρώτου ενημερωτικού θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου και στην παράταξη της ΔΗΣΥ-ΑΚΕ, στις πρόσφατες εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων μας, και παράλληλα να δεσμευτώ ότι θα υπηρετήσω το θεσμό του αιρετού εκπροσώπου στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο Χαλκιδικής λειτουργώντας με διαφάνεια, ισονομία, αξιοκρατία, αντικειμενικότητα, κόντρα σε πελατειακές λογικές και φροντίζοντας για μια συνεχή και ουσιαστική ενημέρωση για τα θέματα που μας απασχολούν και που αποτελούν αντικείμενο του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.

Κατά το μήνα Ιανουάριο συνήλθε για πρώτη φορά το ΠΥΣΠΕ Χαλκιδικής με τη νέα του σύνθεση και εξέτασε τα παρακάτω θέματα:

  1. Τοποθετήσεις – μετακινήσεις εκπαιδευτικών

Επέστρεψε πλήρως στο σχολείο της οργανικής του θέσης (1ο Δημοτικό Πολυγύρου) εκπαιδευτικός ΠΕ 70, που είχε κριθεί λειτουργικά υπεράριθμος, καθώς προέκυψε αντίστοιχο κενό λόγω αναρρωτικής άδειας.

Τοποθετήθηκαν δύο αναπληρώτριες συναδέλφισσες, ΠΕ 06, σε κενά που προέκυψαν, στο 4ο Δημοτικό σχολείο Ν. Μουδανιών και στο Δημοτικό σχολείο Μ. Παναγίας και 1ο Ιερισσού βάση της θέσης τους στον πίνακα και της οικογενειακής τους κατάστασης.

Τοποθετήθηκε συναδέλφισσα αναπληρώτρια, ΠΕ 70, στο Δημοτικό Σχολείο Σάρτης σε κενό από άδεια ανατροφής τέκνου.

  1. Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής

Τοποθετήθηκαν τρεις συναδέλφισσες ,ΠΕ 70,50, στα τμήματα ένταξης : Αγίου Νικολάου- Στανού, 1ου & 2ου Ν. Μουδανιών, 1ου & 2ου Πολυγύρου, ενώ παράλληλα στελεχώθηκαν εξ ολοκλήρου τα τμημάτα ένταξης του 1ου Κασσανδρείας και Ζερβοχωρίων .

  1. Συζήτηση για αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων

Υπήρξε από την πλευρά της Δ/νσης μια πρώτη ενημέρωση για τη διαδικασία και ως αιρετοί υποστηρίξαμε πως το θέμα αυτό, παρότι απαιτείται πρόταση του ΠΥΣΠΕ, άπτεται απόφασης του ΔΣ του Συλλόγου μας η οποία και θα είναι δεσμευτική για μας.

  1. Αναγνώριση προϋπηρεσίας μονίμων εκπαιδευτικών σε Δήμους και Δημοτικές Επιχειρήσεις για μισθολογική εξέλιξη και μοριοδότηση

Βάση του Νόμου 4354/15 αναγνωρίστηκαν 6 περιπτώσεις που κάλυπταν τις προϋποθέσεις, ενώ θα ακολουθήσει η εξέταση και άλλων μόλις ολοκληρωθεί η προσκόμιση και ο έλεγχος των απαιτούμενων εγγράφων.

  1. Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών

Αναγνωρίστηκαν δύο μεταπτυχιακοί τίτλοι αναπληρωτών συναδέλφων ΠΕ 16 & ΠΕ 32 και μιας αναπληρώτριας συναδέλφισσας, ΠΕ 71, για τα σχολεία της Γενικής Αγωγής (προκειμένου να υπάρχει βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη) καθώς αρμόδιο όργανο για τη συνάφεια των μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής είναι το ΙΕΠ.

Αναγνωρίστηκε μεταπτυχιακός τίτλος μόνιμου συναδέλφου, ΠΕ 70, για τα σχολεία της Γενικής Αγωγής(προκειμένου να υπάρχει βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη) καθώς αφορούσε την Ειδική αγωγή και δεν υπήρχε απόφαση του ΙΕΠ αλλά του ΣΑΕΠ(Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων).

Κατά την άποψή μου θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στην αναγνώριση συνάφειας μεταππτυχιακών τίτλων Ειδικής Αγωγής σε μόνινους συναδέλφους καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πρόσκτηση επιπρόσθετων προσόντων και συνεπακόλουθα στη στέρηση θέσεων εργασίας για τους αναπληρωτές συναδέλφους της Ειδικής Αγωγής που χρόνια τώρα μένουν αδιόριστοι λόγω άστοχων χειρισμών από την πλευρά της πολιτείας.

Συνάδελφοι – ισσες

Στις 23 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα η 5η Πανελλήνια Σύσκεψη Αιρετών Εκπροσώπων. Τα θέματα που κυριάρχησαν ήταν: η αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων, το ολοήμερο, οι μετατάξεις,  οι μεταθέσεις, οι λειτουργικές υπεραριθμίες κλπ.

Στην τοποθέτησή μου υποστήριξα πως η όποια συζήτηση σχετικά με την αναμοριοδότηση, όσο σημαντική κι αν είναι,  θα καταλήξει κενή περιεχομένου αν δεν αρθούν τα περιοριστικά μέτρα για τη λειτουργία του ολοήμερου, δεν επανέλθει ο δάσκαλος-υπεύθυνος ολοημέρου, δεν αποκατασταθεί η αδικία των μετατάξεων, η αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης που ουσιαστικά στερούν οργανικές θέσεις. Παράλληλα, να θεσμοθετηθεί η ανάθεση σε έναν δάσκαλο της ενισχυτικής διδασκαλίας. Αν λάβει κανείς υπόψη του πως την επόμενη εξαετία θα υπάρξει μείωση του μαθητικού δυναμικού της τάξης του 23% θα πρέπει να αναδείξουμε τέτοιες προτάσεις ώστε να αποφύγουμε τη συρρίκνωση των οργανικών μας θέσεων και το κύμα των λειτουργικών υπεραριθμιών και να δώσουμε τη δυνατότητα μεταθέσεων. Ταυτόχρονα, να μην επιτρέπεται η λειτουργία των ΚΔΑΠ σε χώρους του σχολείου κατά τη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας των σχολείων γεγονός που δημιουργεί πλήθος προβλημάτων.

Θα παρακολουθώ καθημερινά τα προβλήματα και τις εξελίξεις και θα σας ενημερώνω εκ νέου.